coola-msp-bloggen

Alla inlägg under augusti 2012

Av LOL - 30 augusti 2012 19:28

Nu har det komit ett nyt tema på msp igen :D

 


Ses

 

Av LOL - 30 augusti 2012 18:50

Hej min under bara blogg.

Idag stog vi precis brevid dörren till våran korridor.

Och vi hade jätte kul ända tills jag såg att dörren var öppen.

Så jag jag stängde dörren.

Men helt plötsligt hör jag Amanda och ser hennes fingrar.

Jag råkade kläma henne av misstag så jag måde dåligt under hela dagen men när jag kom hem ringde jag Amanda och bad och ursäkt igen och hon förstog..

Det är tur att ha bra kompisar som förlåter en när det har hänt e olycka!

Men nu är det lugt..

 

Av LOL - 29 augusti 2012 17:16

   Wow nu är det dags igen för Amandas pjamas party   

Jag älskar hennes Pjamas partyn vi har alltid super kul där.

Men vi kommer leka jätte roliga lekar och det är typ det bästa..  

Men igalla fall jag har gjort om ett ord språk...



Jag håller ett öga på dej


   

Coolt va..Eller när jag tänker efter..  

Hehe men Aja nu glömer vi mitt öga och avslutar det här inlägget i stället


 


Av LOL - 29 augusti 2012 16:41

Hej min älskade blogg och mina coola läsare.

Sorry för att jag inte kunnat blogga på ett par dagar.

Har haft fult upp med skolan.

Men igalla fall coola på dena irriterande låt..

Av LOL - 26 augusti 2012 13:02


DRömen..




 Jag kännde mej förföljd som om någon tittade på mej. Jag kände mej tvungen att springa genom den  sjoka skogen. När jag hade sprungit en lång stund bestämde jag mej för att göma mej. Jag kollade mej först om kring men jag hittade inget göm ställe. Det var licksom som i en av mina drömar..Som om den där flickan som kände sej förföljd och sprang genom skogen! Som om det hade hänt förut! efter jag hade ståt på samma ställe i en stund bestämde jag mej för att röra på mej. Jag sprang in till ett par höga stenar. Men hellt plötsligt kändes det som om något tog tag i mej. Jag vände försiktigt på huvudet och såg en hand med smala fingrar och skin ljust som mån skenet på himlen. Helt plötsligt blev jag medvetslös. Jag låg där skon lös på marken. Jag kände att det var någon som släpade bort mej från dem mörka stenarna.. Jag vackande av att jag kände mej fast bunden med hårda repp som skar i skinet och hade något tejp licknande om munen och mina ögon. Heltplötsligt hörde jag steg där jag satt på den hårda marken! Det kom närmare och jag kunde höra röster. Snart kände jag en kall hand som drog bort tejpen om min mun. - Vad vill ni mej? - Det är inte vi..Det är döden! Svarade han. Men efter han sa det tog han snabbt på med tejpen igen och sa något till sinamed hjälpare. Jag lyftes upp i luften i några sekundermen sedan hamnde jag på något hårt..Det kändes som trä. Det var helt sol klart att jag var på en vagn. Jag försikte ropa på hjälp men det blev bara till babel efter som  att jag hade tejp för munen. Helt plötsligt stannar vagnen! Jag blir släpad in i ett sorters rum av ett slag. Dem tog bort all tejp och repen och satte mej på en stol. Jag blir bunden baki från och får täjp för munen. Jag försökte att vissa att jag inte var rädd och ledsen så jag försökte lindra tårarna men det kom ändå fram en tår. Och det ända jag ser är de marskerade männens flin. Och det gjorde mej bara ännu ledsnare så det sprutade ut tårar från mina bruna ögon. En av männen sa: - Håll käften jävla ung jävel..Ska vi döda dej nu eller? Jag skakade för skrekt på mitt huvud.. Jag hörde om att de skulle plåga mej..och Sedan skulle de göra sej av med mej. - Du kommer få en dag att leva..Så i morron dödar vi dej.. Dem marskerade männen gick till ett annat rum och skulle lägga sej. Där såg jag ett till fälle att fly! Jag kollade mej snabbt omkringoch sågen kniv på bordet. Jag hoppade lite på stolen för att komma till kniven som låg på bordet! Sedan försökte jag ta upp lite av mina händer.. Och jag fick tag på kniven.. Jag skärde på repen. Och dem gick av..Nu kunde jag rymma. Jag rev bort tejpen från munen och sprang och öppnade dörren. Jag sprang och sprang. Men det konstigaste av allt var att jag fort farande kände mej förföljd! ....Ellen? Ellen? vakna Ellen. Just i det ögon blicken öppnade jag ögonen Där står Emmie med ett leende. - Oj det där var en knäpp dröm. - Jaha var det därför du var så svetig..Du drömde väll inte.. - Jo det var mardrömen igen. - Tror du inte att detär lite konstigt att du drömer den nästan varenda natt Ellen. - Jo men det är nog bara en dröm fast jag blir lite orolig ibland.. - Men igalla fall undrarjag om du skulle vilja tälta med mej idag. - Okey visst..! Så under dagen var vi på stan. Men något konstigt hände! Jag såg män som hada licka dana kläder som dem i min dröm... Men jag släpte det rätt fort och dagen gick och vi gick till skogen för att tälta. Vi slog upp tältet och Gick och la oss för vi var välldigt tröta! Men mitt i natten vaknade jag. Jag kollade mej om i tältet men Emmie var inte där! Jag hörde ljud inte så långt från tältet. Jag gick ut ur tältet och kollade mej omkring. Jag kände mej genast iaktagen och började att springa.. Tillsist såg jag de höga stenarna precs som i min dröm! Jag ville inte riskera något för om drömen var sann var det nog bra att inte gå in ditt till de höga stenarna. Jag sprang och sprang..Men jag kände mej fort farande iaktagen! Till sist stannade jag av att något tog tag i mej. Jag vände mej om sakta..Och såg en hand med  lika smala fingrar och licka vit hy som i min dröm. Men jag visste ju vad som skulle hända om jag stog stil i en sekund till! Så jag började att springa! Ända tills jag når väggen och ser en bil komma! Jag frågade om jag kunde få åka med dem hem! Och det fick jag som tur va! Dem släpte av mej hema och jag berättade det som hade hänt för Mamma och Pappa. Men än idag Kan jag inte fatta vad som hände med Emmie?






Slut...  



Kommentera gärna vad du tyckte om min berättelse...

Av LOL - 26 augusti 2012 12:50

Hej bloggen.

Jag bloggade tyver inte så mycket igår.

Men ska göra det idag istället   

Föresten så för ¨några dagar sedan..Gjorde msp ännu några ändringar.

Och en av dem är att profilen blir cool..Här är en bild på det.

 

Och Alexh33 harden..

 

Och innan jag glömer så kan man se sin profil nu också..

  Hejdå bloggen..

 

Av LOL - 23 augusti 2012 17:24

Hej mina underbara läsare   

Min dag igår med Ebba var super kul   

Vi dekorerade också våra loggböcker   

Jag har två bilder på fram och bak sidan !

 

Framsidan

     Baksidan

Cool loggbok va?   

Och när vi ändå tar upp bilder här är jag på msp..

 

 

Av LOL - 21 augusti 2012 19:26

Hej mina underbara läsare   

Idag prratade jag och Ebba om att det var kul att hon skulle sluta på fritis.

Och då snackade vi också om att jag kunnde komma hem till Ebba mera nu!

Och då kom hon på iden att jag kunnde komma hem till henne redan i morron.

Så det var bara att fråga Mamma och Pappa   

Men igalla fall senare ringde Ebba efter några timmar och frågade om jag kunnde vara hoss hon   

Jag sa att jag skulle ringa henne när jag hade frågat Mamma och Pappa..

Och när jag senare åt middag frågade jag om jag fick vara med ebba i morron...  

och fick vara med Ebba i morron   

Så bloggar kanske hoss henne i morron..

ses..

 

Presentation


Tja jag är en cool tjej som älskar att vara mej själv så följ min blogg den kommer nog vara ganska så cool

Fråga mig

4 besvarade frågor

Klocka


Get your own Digital Clock

Omröstning

Vad är din hemsida
 go super model
 moviestarplanet
 facebook
 panfu
 coola-msp-bloggen
 youtube
 skype
 spotify

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Språk

Cool

Pink Bow Tie

-

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

♥love♥

Han står där precis där.

Men jag rör mej inte jag är på ett avstånd.

Ett avstånd så att han inte ser mej.

Jag har känslor.

Vad ska jag göra vad ska jag säga..Inte vet jag

Jag gick långsamt mot han..

FRågade chans han behöver tid senare vi är i hop..

Magi..

I  dena avdelning kommer ni få höra om mitt kärleks liv..

gästbok

  gästbok time   

klocka


Get your own Digital Clock


Ovido - Quiz & Flashcards