coola-msp-bloggen

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

En dag jag alltid kommer att minas eller kanske..

Av LOL - 4 oktober 2012 17:21

tja bloggen

Har mycket att säga eller nu när jag i gäntligen tänker på det så skriva..

Hur som hälst så har jag inte prov i morron utan nästa vecka i stället   

Ja jag vet.. Men jag kommer få mera tid på mej att öva och det är bra..

Men efter skolan på fredag alltså i morron så ska jag till en sjuk ginast för att kolla upp svans kotan.

Men mera skoj för nu ska jag berätta om kämpar leken som alla scouter ska gå på.

Så vi ska öva nu på scouterna senare idag för ni  vet ju att det är ju bara tre dagar kvar till lördag   

Och i morron vet ni ju vad det är ..Aaa ljust det är fredag i morron..  

Ska lägga ut en fredags video då..

Men över till mitt o intressanta liv..

Ni förstår att den hära killen som tjerna i min klass säger gillar mej ja han ja..

Vi är i samma grupp vi bådda arbetar om london eye i engelskan...

Ja visst är det toppen men vi ska redo vissa den i morron   

Och han är inte  precis en av dem som vill jobba frivilligt så jag får väll hitta på något antar jag väll..

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LOL - 30 januari 2013 08:39

Tja bloggen. det var länge sedan jag bloggade jag vet. Men nu bloggar jag igen. Är sjuk har feber men kanske kan åka till skolan i morgon. För ett tag  sedan fick jag Justin bieber grejer som hans perfymoch en nalle med justin bieber på och han...

Av LOL - 30 december 2012 11:10

hej bloggen..igår och i för går var jag tvungen att blogga fråm mobilen för mitt internet på datarn hade lagt av.. Men idag vissade jag pappa och han fixade det. Det var typ en knapp på datorn.    Men då slog det mej..Axelina min jobbiga syster...

Av LOL - 28 december 2012 11:37

Tja bloggen idag är faktiskt en ganska så tråkig dag skulle egentligen sova över hos Ebba men hons farmor skulle sova över så det gick inte. Har faktiskt på mej min Justin bieber tröja....I,m Gota Bieber Fever To Day! ;) men om ni läste om mitt inlä...

Av LOL - 27 december 2012 09:06

TJA bloggen    Jag har så mycket att berätta! TEX vad jag har fått i jul klapp ♥ Snygga kläder Justin my --->    bieber   Mycket nagellack och lösnaglar   . Model docka så nu kan jag skapa kläder och sätta på kläder på den..Wooap Wooa...

Av LOL - 7 december 2012 06:43

Hallu blöggen.. Idag kommer det bli super kul för först i skolan så ska vi vara med våra fadder barn Och se på film och äta pepparkakor och senare när skolan är slut så ska Ebba följa med mej hem och kolla på Xfactor finalen. Hon ska också sova ö...

Presentation


Tja jag är en cool tjej som älskar att vara mej själv så följ min blogg den kommer nog vara ganska så cool

Fråga mig

4 besvarade frågor

Klocka


Get your own Digital Clock

Omröstning

Vad är din hemsida
 go super model
 moviestarplanet
 facebook
 panfu
 coola-msp-bloggen
 youtube
 skype
 spotify

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Språk

Cool

Pink Bow Tie

-

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

♥love♥

Han står där precis där.

Men jag rör mej inte jag är på ett avstånd.

Ett avstånd så att han inte ser mej.

Jag har känslor.

Vad ska jag göra vad ska jag säga..Inte vet jag

Jag gick långsamt mot han..

FRågade chans han behöver tid senare vi är i hop..

Magi..

I  dena avdelning kommer ni få höra om mitt kärleks liv..

gästbok

  gästbok time   

klocka


Get your own Digital Clock


Ovido - Quiz & Flashcards